α β γ : γραψίματα και σχόλια
 


αύγουστος 01 2009 (ώρα:17.08)
 
   

(δειλές διευκρινίσεις για αρχάριους ή ανυπόμονους)

           

 

   όσοι είναι καινούργιοι και διστακτικοί στην αρχή (και τό ξέρω γιατί κι εγώ ανήκω σ` αυτούς, με μόλις λίγους μήνες βλογοεμπειρίας πίσω μου - πιασμένοι παρ` όλ` αυτά, για τά καλά στα δίχτυα  τού βλόγιν  όπου βλογάμε λίγο-πολύ και κατά γενική ομολογία όλοι τόν καλύτερό μας εαυτό) είναι εξακριβωμένο ότι έχουμε τότε μια αμηχανία στο ζήτημα τής εγγραφής (και ειδικά όταν μάς ζητάνε να γράψουμε και κωδικό (και τί `ναι αυτός ο κωδικός ; ) : προκειμένου να μάς δοθεί επιτέλους η μαγική άδεια, να πούμε τά δικά μας και να πάρουμε μέρος σ` αυτόν τόν μαγικό διάλογο - γιατί μαγικός είναι κάθε διάλογος - εγώ νομίζω.

   Θέλω να κάνω μερικές διευκρινίσεις (που αφορούν τή διαδικασία "εγγραφής" , "σύνδεσης" , και "διαχείρισης προφίλ" σ` αυτό τό μπλογκ - ) μολονότι όσοι μέχρι τώρα μιλάνε μαζί μου (όσες), είναι πολύπειροι και τά ξέρουν : ίσως όμως έρθουν και άπειροι - τό ελπίζω :

   Απευθύνομαι και στους πολύπειρους όμως για έναν συγκεκριμμένο λόγο : ότι ακόμα υπάρχουν αδυναμίες (θα διορθωθούν πιστεύω μέσα στον μήνα) που - ειδικά αν είσαι ανυπόμονος, σ` εκνευρίζουν - (εμένα τουλάχιστον μ` εκνευρίζουν) :

 

    Λοιπόν : η εγγραφή ζητάει αρχικά τά πάντα - και είναι απαραίτητη για να γράψουμε - ακόμα κι εγώ έχω γραφτεί - (η διαδικασία εγγραφής τελειώνει πατώντας "υποβολή" - αλλού λέγεται και "submit"). Είναι απαραίτητη επίσης για να βάλουμε τή διεύθυνση τού site ή τού blog που έχουμε, αν έχουμε. Σ` αυτήν τήν περίπτωση τό "όνομα" στο σχόλιο λειτουργεί και σα σύνδεσμος - πατώντας πάνω τόν κέρσορα, μεταφερόμαστε με ιλιγγιώδη ταχύτητα (διασχίζοντας χώρο + χρόνο) στο "σπίτι" τού άλλου. Ρίχνουμε μια ματιά (ή καθόμαστε με τίς ώρες) και επιστρέφουμε επίσης κάποια στιγμή - ελπίζω - και στο παρόν.

    Είπαμε, εμένα πάντα μέ μπέρδευε ο "κωδικός" - στην περίπτωση που χρειαζότανε (δεν τόν ζητάνε πάντα) : Λοιπόν, είναι απλούστατο : βάζετε ό,τι σάς κατέβη : λατινικά στοιχεία ή αριθμούς, ή και τά δύο, ή λογική λέξη, ή παράλογη : ο κωδικός γουστάρει και φουτουρισμό. Κρατείστε τον όμως να τόν θυμάστε - θα σάς ξαναχρειαστεί. (Αν κάνετε λάθος, πατάτε "σβήσιμο" (αλλού λέγεται και reset), και πάμε πάλι απ` τήν αρχή. Όταν όλα είν` εντάξει, πατάμε "υποβολή".)

   Εδώ η εγγραφή τελείωσε, και δεν θα ξαναγίνει.(Ελπίζω δηλαδή ότι η "μνήμη" στο (μικρό ; ) (μεγάλο ;) μυαλό αυτού τού μηχανήματος θα τήν κρατάει - και αυτό θα επιβεβαιωθεί).

 

    Πρέπει να γίνεται όμως κάθε φορά που θέλετε να γράψετε (με τό ίδιο όνομα εννοείται) πάντα : η σύνδεση.

    Στη σύνδεση τά πράγματα είναι απλά : όνομα - κωδικός.

 

    Αυτή η διαχείριση προφίλ που ξεπροβάλλει αιφνιδίως, τί χρειάζεται ;

    : είναι για τήν περιπτωση που θέλετε να βάλετε άβαταρ δικό σας (η εικονίτσα δεξιά στο σχόλιο ! )

    Κι αν θέλετε ν` αλλάξετε τόν (ήδη βαλμένο) κωδικό. (Γιατί ; δικό σας ζήτημα και δεν μού πέφτει λόγος).

    (όλα θα ισχύσουν απ` τή στιγμή που θα πατήσετε "υποβολή", όσο δεν έχετε "υποβάλει" τίποτα, κάνετε ό,τι θέλετε, δοκιμές, αλλαγές, περνάτε τήν ώρα σας ή εκνευριζόσαστε).

 

 

    Τό πρόβλημα εδωμέσα είναι ότι υπάρχει ένας επιπλέον λόγος εκνευρισμού :

 

    Μετά από κάθε υποβολή μάς ξαναγυρίζει στην αρχική σελίδα, και πρέπει να ψάχνουμε να ξαναβρούμε τό ποστ στο οποίο θέλουμε να γράψουμε. Αρκούντως εκνευριστικό, όντως. Ζητάω όμως τήν κατανόησή σας γι` αυτή τήν ανωμαλία που θα διορθωθεί πάραυτα, (σε ένα μήνα) που ο τεχνικός με τά μαγικά του θα επιστρέψει (απ` τίς διακοπές του).
    Τότε όλα αυτά θα γίνουν και πολύ απλούστερα, και θα τό δείτε χωρίς να χρειαστεί να σάς ειδοποιήσω.

    <Μέχρι στιγμής επίσης δεν λειτουργούν σωστά όλοι οι σύνδεσμοι - αυτό που λέγαμε - να πηγαίνεις φρουστ και συστημένος στο σπίτι τού άλλου > < ή στο σχόλιο τού άλλου >

    Τί να κάνουμε, είπαμε είναι και λίγο γιαπί ακόμα τό μαγαζί. Έχει όμως και τήν ομορφιά του τό χειροποίητο - δεν έχει ;

 

 

 

Για αποζημίωση σήμερα (και για χτες που χάθηκα τόσες ώρες - με τόν τεχνικό φτιάχναμε και μερεμετίζαμε, δεν φαίνονται και όλα)

και επίσης επειδή αλλάζω για πρώτη φορά μήνα σήμερα στο μπλοκάκι

νά κι ένα μικρό ποίημα τού Πάουντ, που ακριβώς τήν μπλογκόσφαιρα σκέφτηκα όταν τό ξαναβρήκα (μετά από χρόνια) - αν και εκείνος τό βρήκε, λέει, στη Στάση τού Μετρό :

 

 

 

 

 

 

Η παρουσία τούτων τών προσώπων μες στο πλήθος
πέταλα πάνω σ` ένα υγρό, μαύρο κλαδάκι -
[ezra pound]



 ή αλλιώς:

Η παρουσία τούτων τών προσώπων μες στο πλήθος
πέταλα πάνω σ` ένα υγρό κλαδί και μαύρο -
[έζρα πάουντ : στη στάση τού μετρό]



 

The apparition of these faces in the crowd
Petals on a wet, black bough
Ezra Pound, Lustra, In a Station of the Metro, 1916





 

 

 

 copyright © 2oo9 hari stathatou for her text and translation, all rights reserved

 

 
   
διάλογος με 69 ►  
   
149silentcrossing λέει:                      αύγουστος 01 2009 (ώρα:22.32)
 

Μήνυμα ελήφθη! Εγώ θα προσπαθήσω να ξαναγραφτώ, μήπως κι έχω καλύτερη τύχη αυτή τη φορά. Αλλά όχι και εκνευρισμός! Μην αφήσουμε αυτές τις μηχανές του σατανά (ξουξουξουξου) να μας παίρνουν από κάτω. Εμείς θα νικήσουμε στο τέλος (ξαναξουξουξουξου...)

Tongue out

silent



150συκοφαγος λέει:                      αύγουστος 01 2009 (ώρα:22.46)
 

Καλησπέρα και καλό μήνα, κυρά μου.

ευχομαι μακροημέρευση και ευφορία! Smile

"Η παρουσία τούτων τών προσώπων μες στο πλήθος

πέταλα πάνω σ` ένα υγρό κλαδί και μαύρο "

μαυρο όχι [ή τουλάχιστον, ας είναι με τα φεγγάρια του, όπως όλοι μας...Wink] Μια χαρά μου ταιριάζει. Και σας κάθησα... Να ανοίξω ρομπόλα ή να φέρω βοστιλίδι;

Υ.Γ.από εψές που πέρασα και άφηκα ένα χαίρε [και κάτι ρέστα μπιχλιμπίδια, αλλά εφκειά δεν έχουν σημασία, για το εγκάρδιο χαίρε στιμάρεις τον άνθρωπο, όχι για τα πεσκέσια του], από εψές λοιπόν, κάπου θα κείμαι, σε κάποιον ιντερνετικό ΧΥΤΑ, γιατί δε με βλέπω. Το λέω όχι για να με μαζέψετε [αφήστε με , θα με βρουν τα γλαρόπουλα του ΧΥΤΑ], αλλά για να μην ξανασυμβεί [με μενα ή άλλον].

Από την άλλλη δεν αποκλέιω να με αυτολογόκρινα ασυνείδητα!

Παθαίνω συχνά ουμανιστικές κρίσεις και με σβήνω! Sealed Laughing

Υ.Γ2 να ξαναβάλω τα γυαλιά μου, αλλά "διαχείρηση προφίλ" σε μενα τουλάχιστον δεν βγαίνει. Μα καλά τόσο πολύ με προστατευετε από την αυτοδιαχείρησή μου; χο χο χο [αχ, αυτό το χιούμορ Περοκέ...]



151χαρη λέει:                      αύγουστος 01 2009 (ώρα:23.23)
 

Σερ Συκ, Πολύ Καλησπέρα σας (προηγείται ο Silent αλλά απαντώ από δω για τα προβλήματα κατά πρώτον που ενδιαφέρουν αμφότερους (γμτ) απ` ό,τι κατάλαβα !

Μα τι μού λες ;;;

μόλις κάνεις σύνδεση πρέπει να βγαίνει (άμα ξανάρθεις στο ποστ γμτ) η διαχείριση

Σε σένα αποκλειστικά τώρα : Μιλ μερσί κατ` αρχάς για την επίσκεψη - και πολλά χρόνια θα ζήσετε - και οι δύο - με τον άνωθέν σας - διότι τώρα μόλις ξεμπέρδεψα από το χάος στο οποίο διάγω αυτές τις μέρες και σκόπευα να σάς επισκεφτώ - αμφότερους και τους δύο - ή μάλλον για να είμαι πιο ακριβής, εξότερες και τις έξη (αν βάλουμε τα Πουλιά που απομένουν και Θαλασσοπαίδι - Ρενάτα - Κοκκινομπαλονίτσα που τις είχα στο μυαλό μου επίσης -).

Καθίστε, και ευχαριστώ για τις ευχές, και ανταποδίδω. Ανοίξτε τη ρομπόλα (τι είναι το άλλο, δεν ξέρω -)

Σάς ταιριάζει το κλαδί ε; χμ (για όλα βρίσκεται πάντως ποίημα, όπως φαίνεται, χμμμ : να δούμε τι θ` απογίνουμε...)

Λοιπόν, πίνοντας τη ρομπόλα θα καθαρίσει το κεφάλι μου και θα σκεφτώ ... τι διάλο μπορεί να έγινε χτες με τον χειριστή και τεχνικό αυτού τού βλογίου ( : είμαστε κάτι ώρες από πάνω του, κι αυτός όλο και κάτι έκανε κειπέρα, εγώ δεν καταλάβαινα όπως καταλαβαίνετε mein Herr γρι, και κάποια στιγμή τον είδα που είχε μπει στα σχόλια, πήρε το μάτι μου ένα καινούργιο τής Ρενάτας και τού `πα να το ανεβάσει επιτέλους τού κοριτσιού. Τώρα, αυτός, για να καταλάβετε, παίζει με το βλογ μου σαν να βρίσκεται σε αγώνες ταχύτητας, παέι από δω, πάει από κει, κόβει, ράβει, δεν τον προλαβαίνω, ούτε ο ταχυδακτυλουργός εφκειός ο πώς-τον-λένε να ήτανε. Κι όλο τού λέω "πιο σιγά, δεν βλέπω, θα σβήσεις τίποτα, πρόσεχε", εκεί αυτός. Σαν να τρέχει στο ράλυ ακρόπολις. Μήπως έτσι έσβησε κείνο το δικό σας καλέ μου Σερ ;;; Πάω πάντως τώρα να ξαναελέγξω το σύμπαν να δω μήπως υπάρχει και μού ξέφυγε εμένα.

Διαφορετικώς ζητώ επιμόνως να μού ξαναφέρετε τα δώρα μου. ΄Ακου να τα χάσω από μια απροσεξία τού παντεπόπτη και πάνσοφου τεχνοκράτη , θα το φυσάω και δεν θα κρυώνει, με τίποτα.

Χαιρετώ, πιείτε λίγο ακόμα και θα επανέλθω Kiss



152χαρη λέει:                      αύγουστος 01 2009 (ώρα:23.53)
 

Silent καλώς τον, καλώς τον : (δις διότι παρέβην τη σειρά, τήν πώς τη λένε, εξαιτίας που ήταν οι εξηγήσεις και για σας μαζί) - αλλά κι ο Συκ καλό παιδί είναι, τον ξέρετε, δεν θα παρεξηγηθείτε Σιωπηλέ μου !

Να σού πω την αλήθεια, κι εγώ μέχρι τώρα δεν είχα καταλάβει περίπου τίποτα, ψες (συκοφάγειον) κάτι ψιλοκατάλαβα, και είπα να βάλω και τις διευκρινίσεις μήπως καταλάβει και κάνας άλλος. Αυτό πάντως που είναι σίγουρο είναι ότι : πρέπει να κάνεις μια φορά εγγραφή (που έχεις κάνει) μετά να κάνεις όλον τόν δρόμο ώς το ποστ (γμτ), εκεί να κάνεις σύνδεση, και τότε βγαίνει (αφού ξανάρθεις όλον τόν δρόμο ώς το πόστ) (ξανά γμτ) (και θα την δεις από πάνω από κει που γράφεις) η διαχείριση !!!

ναι ξου και πάλι ξου : δεν θα μάς σπάσουν εμάς τα νεύρα, στο κάτω-κάτω μόλις γυρίσει σ` ένα μήνα ο ταχυδακτυλουργός (εφκειός) θα το απλοποιήσει μού υποσχέθηκε : μη σού πω και πώς τα είπε ακριβώς, διότι μάλλον δεν είμαι σε θέση, αλλά θα γίνει όπως στο δικό σου : γράφεσαι άπαξ και ξεμπερδεύεις. Α μα πια .

Η ρομπόλα φτάνει, πάρε κάθισμα, πάω να δω τι έγινε με τον Συκ και ξανάρχομαι

φιλάκια Kiss



153χαρη λέει:                      αύγουστος 02 2009 (ώρα:00.20)
 

Λοιπόν Σερ (Συκ) ξανα-μανα-διπλο-καρατσεκάρισα :

δεν τα βρήκα τα πεσκέσια, και παρακαλώ πολύ, δε θέλω χυτα και ουμανιστικά, θέλω τα πεσκέσια

Cry

έρχομαι να σάς τα πω και απο κει

Laughing

(υγ : πάντως να τα πήρε για πάρτη του ο δαβίδ κόπερφηλντ αποκλείεται : ξέρω ότι ήτανε μόνο για μένα, κι ότι σε κάνεναν άλλον δεν θα λέγανε τίποτα) (σωστή ; ) Innocent



154χαρη λέει:                      αύγουστος 02 2009 (ώρα:00.28)
 

(ορίστε : ξέχασε να μού βάλει και τον μήνα αύγουστο ! ) (εμ βέβαια τάχει με μια πανέμορφη τσεχο-πολωνέζα, πού μυαλό ... ) (κύριε τεχνικέ : αύριο θα τα πούμε λίγο εμείς οι δυο : χωρίς μήνα δεν πάω πουθενά ! )



155ανώνυμα λέει:                      αύγουστος 02 2009 (ώρα:10.16)
 

Χάρη καταλαβαίνεις φαντάζομαι τον σουρεαλισμό του όλου πράγματος, ε; Εμείς καθόλου δεν έχουμε αγχωθεί, θα τον βρούμε το δρόμο μας σιγά σιγά. Και άσε τον άνθρωπο να χαρεί τον έρωτα του με το ταίρι του καλοκαίρι που `ναι...

Να, σου στέλνω εγώ ένα δωράκι να γίνει ακόμα πιο όμορφο το μπλογκ...



157ανώνυμα λέει:                      αύγουστος 02 2009 (ώρα:10.42)
 

Δεν μπορώ …με παρασύρεις ! θα σχολιάσω έστω και βιαστικά ….

Πέταλα άνθους έ ; όχι βέβαια αλόγου που θα κλοτσήσει ή θα τσαλαπατήσει …..

την σκοτεινή πλευρά του φεγγαριού σου όπως ερμήνευσε ο Συκ …..

Το θέλουμε το σκοτάδι μας και το τιμούμε ! ως τον μυστικό τόπο που φυλάγονται της ψυχής οι σπόροι ….. Θα τους εκθέσουμε και θα τους ποτίσουμε κάτω από τον ήλιο ….και τότε ίσως αν ΤΕΧΝΗ ΤΥΧΗ ΤΟΛΜΗ… θα πάρουμε τους θρεπτικούς καρπούς για την νέα κιβωτό ….καλά τι σου λέω καλοκαιριάτικα ; ίσως επειδή ακροβατώ με το ένα πόδι εδώ και το άλλο να τρέχει για να προλάβει το πλοίο….

«Αχ πόσο σ αγαπώ ξερόκλαδο μου» λέει η Διμουλά

Αγαπάμε το υγρό σου κλαδάκι κι όταν μαυρίζει Χάρη μας

Σε χαιρετώ με το άσμα : Θα σε ξανάβρω στους μπαξέδες …..Kiss



159Talisker λέει:                      αύγουστος 02 2009 (ώρα:12.20)
 

Μου κανετε τη ζωη τοσο δυσκολη πολυαγαπημενη μου Χαρις!!!

και η υπομονη μου με εχει εγκαταλειψει προ πολλου!!

και ξεχνω τι ηθελα να σχολιασω με ολες αυτες τις διαδικασιες

δεν θα ξεχασω να πω ομως πως ο ενας ανωνυμος καποια ποστ πιο κατω (ο θεοσεβουμενοςSmile) ημουν εγω!Smile

-μα ειχα υπογραψει ,αφου!!!!!!

τεσπα για να δουμε αν θα με δεχτειτε τωρα!

Υποκλισις!



160Glen λέει:                      αύγουστος 02 2009 (ώρα:12.58)
 

Μ`αρέσεις πολύ, έχεις και υπότιτλους submit=υποβολή, reset=σβήσιμο, άβαταρ δεν πολύ κατάλαβα αλλά λες κάτι γιά εικονίτσα οπότε αυτό πρέπει να`ναι. Δεν ξέρω αν τα`χω καταφέρει αλλά προσωπικά δεν είδα κάνα πρόβλημα.

Πέταλο επάνω σε μαύρο κλαδί, χμμ θα πρωτιμούσα να`μαι πουλί, συγκεκριμένα αηδός που τραγουδά και ωραία, μιάς και υπάρχει το έμφυτο δηλαδή, αλλά γιατί σε μαύρο κλαδί;

Η ρομπόλα τι είναι;;



161συκοφαγος λέει:                      αύγουστος 02 2009 (ώρα:14.31)
 

Xαιρετώ τη χάρη Σου!

ναι, το λοιπόν με τρώνε τα θαλασσοπούλια του διαδικτυακού ΧΥΤΑ! Cry

και δε θυμάμαι τι έγραφα για να το ξαναγράψω. Αχ, αυτές οι στιγμιαίες εμπνεύσεις πώς εκπνέουν απνευστί...

Κι έχει κάποιο βαθμό δυσκολίας το μπλοκάκι σας, χεχεχε, αλλά εμέις είμεθα για τα δύσκολα [ε, βάλτε κι ένα εγγενή μαζοχισμό μέσα, και έχετε πλήρη εικόνα! χο χο]


Υ.Γ. Α... έτσι που καταναλώνουμε την ρομπόλα εδώ μέσα θα κάνουμε κεφάλι! Εβίβα!

και χειροφιλώ...

Υ.Γ2. εγώ εξακολουθώ να μην βλέπω τη διαχείρηση του προφίλ, αλλά μάλλον φταίνε οι υαλοκαθαριστήρες μου!




162ανώνυμα λέει:                      αύγουστος 02 2009 (ώρα:18.21)
 

Έκανα κι εγώ επιτέλους... αυθυποβολή, η ιστορία θα δείξει αν πέτυχε. Η υποβολή χρειάζεται απαραιτήτως υποβολέα, γι` αυτό καλά έκανες και υπέβαλες τις παραπάνω - ταξιδιωτικές - οδηγίες προς ναυτιλομένους. Ελπίζω μόνο να μην πιάσει κανένα ξαφνικό μελτέμι, Αύγουστος μπήκε, τα χει κι αυτά. Μέχρι τουλάχιστο να αποχτήσουμε εμπειρία στις φορτούνες, αν και μάλλον αυτές είναι θέμα τύχης (o fortuna, velut luna, όπως θα λεγε και ο "οπερατέρ" συκοφάγος).

Καλό μήνα λοιπόν και καλό χειμώνα - για τους συντρόφους αγρεργάτες - ή καλό καλοκαίρι -για βιομηχανικούς εργάτες και εργάτες του πνεύματος.

Τσαλ



163χαρη λέει:                      αύγουστος 02 2009 (ώρα:18.55)
 

Χρυσή μου (τό `πιασα τό φύλο, τουλάχιστον ;) που μπήκες "ανώνυμα" την ώρα 10.16΄:

τόν σουρεαλισμό τόν καταλαβαίνω όσο δεν παίρνει ! στενοχωριέμαι μόνο που ταλαιπωριόμαστε όλες μας (και όλοι βεβαίως, νά παράδειγμα κι ο Συκ) προς το παρόν !! Τι να κάνουμε, είναι κι οι έρωτες, όπως λες, απολύτως σεβαστοί - ωραία πράγματα αυτά -

Τό δωράκι σου έξοχο, σ` ευχαριστώ τόσο !

Να δω αν θα μπορέσω να στ` ανταποδώσω κι εγώ αργότερα - τί μέρες θε μου !!

(κάτι μού λέει για την ταυτότητά σου η συγκεκριμένη αισθητική, αλλά... Θα τόν βρεις τόν δρόμο σου κι εσύ που όλα τα ομορφαίνεις !!! Kiss )



164χαρη λέει:                      αύγουστος 02 2009 (ώρα:19.11)
 

@10.42` : όχι να χάσεις και τό πλοίο (Ε. ; καλά κατάλαβα ;) Διότι ξέρω ότι μια ψυχή σήμερα ταξιδεύει ...(το ξέρω από άλλα κελαηδιστά κλαδιά δέντρων, βεβαίως...) κι από κείνο τό "Τέχνη Τύχη Τόλμη" τού Ελύτη που μού έχει επισημάνει η... χάρη τής Ελένης Μ(ας) ήδη...

Το σκοτάδι, άκρως δημιουργικό, συμφωνώ, φτάνει να μη μάς καταπίνει για πολύ μεγάλα διαστήματα...

Τί ΄σαι συ βρε παιδί μου...Πού το βρήκες τώρα και τό (ξερό) κλαδί τής Δημουλά που ταιριάζει τόσο ...

Σ΄ευχαριστώ πλήθος φορές : Άντε καλό ταξίδι, καλά να περάσεις, πάντα σε κλαδιά θα ξαναβρισκόμαστε μεις όπως φαίνεται !!!



166χαρη λέει:                      αύγουστος 02 2009 (ώρα:19.41)
 

@Talisker : Πριγκήπισσα Καλώς Ήρθατε, σάς υποδέχομαι μετά βαΐων και κλάδων, και συντετριμμένη δια τας ταλαιπωρίας στα οποίας άθελά μου τελείως - πιστέψτε με - Σάς υποβάλλω ... Ποντάρω στη μεγαλοθυμία τής Μεγαλειότητος Σας Innocent

Τώρα τό μηχάνημα σάς δέχτηκε όπως βλέπετε (εγώ θα σάς δέχομαι πάντα ! ) Αυτό με τό "κάποια ποστ πιο κάτω" με μπέρδεψε, αλλά δεν πειράζει, "οδός άνω κάτω μία και ωυτή" που`λεγε και ο αρχαίος παπούς μας : όλα θα διαλευκανθούν...

(θεοσεβούμενη υμείς ; θού Κύριε ! πάντως τώρα υπογράψατε κανονικά, και κανονικά από δω και μπρος μόνο "σύνδεση" θα κάνετε, η "εγγραφή" έχει μακρά μνήμη (αχχχ) ...

χειροφιλώ, (αυτά τα ευγενικά τα`χω μάθει καλά απ` τόν εφτανησιώτη μας τον Συκ)



167χαρη λέει:                      αύγουστος 02 2009 (ώρα:19.56)
 

@Glen : καλημέρα καλησπέρα τό καλό παιδί, που`βαλε και τό άβαταρ ! Είσαι και ο πρώτος που τό κατάφερε, το ξέρεις ; Μού δίνετε κουράγιο κύριε, άρα κάτι λειτουργεί όντως !

Laughing + Smile + Kiss

[ : για τό μαύρο κλαδί ευθύνεται ο ποιητής Pound, για τη Ρομπόλα (περίφημο κεφαλλονίτικο κρασί βρε) ο μελωδός Syk ]

φιλιά



168χαρη λέει:                      αύγουστος 02 2009 (ώρα:20.21)
 

@Syk (Σερ) Χαιρετώ Σας

(Προηγουμένως είχαμε τήν κουβέντα σας.)

Δεν σάς έφαγε θαλασσοπούλι κανένα, σάς έφαγε ο [ ερωτευμένος μετά πανέμορφης είπαμε Τσεχο-πολωνέζας - ήτις έχει και πανέμορφη Γάτα - ήτις έχει κι ένα Μάτι μπλε κι ένα καφέ - ] Τεχνικός : (σήμερα τό εξακριβώσαμε - δυστυχώς ! )

Λυπάμαι όσο δεν μπορείτε να διανοηθείτε, και δεν ξέρω τι να κάνω και με τέτοια ζέστη :

Λίγη Ρομπόλα ακόμα θα μάς σώσει - να συνέλθουμε ...

εβίβα, βεβαίως...

υγ : τη διαχείριση θα την βρείτε αμέσως, δεν υπάρχει περίπτωση : διαβάστε ξανά τις οδηγίες προς ναυτιλομένους παρακαλώ : (τώρα που σάς γράφω εγώ, τήν βλέπω από πάνω μου : (μόλις κάνετε εγγραφή, κι ύστερα σύνδεση, (αχ), και ξανάρθετε στη φόρμα σχολίων για να (μού) γράψετε (προσκυνώ την υπομονή σας) θα τήν δείτε πάνω από τή φόρμα σχολίων να`χει ξεφυτρώσει σα ραπανάκι. Δε μπορεί ! )

φιλιά, θα σάς επισκεφτώ Cool



169χαρη λέει:                      αύγουστος 02 2009 (ώρα:20.38)
 

@Τσαλ : Καλώς ήρθες πάλι υπομονετικέ σύντροφε !

σέ άφησα "ανώνυμο" για να εννοήσεις ότι πρέπει κάτι να ξανα-εννοήσεις ώστε να "εγγραφείς" και "συνδεθείς" κανονικά ... (δες και τά παραπάνω που λέω στον Συκ, δες και τον Γκλεν που μολονότι θα έπρεπε να έχει πρόβλημα γλώσσας, αυτός μάς έβαλε όλων τά γυαλιά, βάζοντας και άβαταρ !!!

Καλό μήνα, ναι, και για τον Καλό Χειμώνα τά είπαμε - για μένα ισχύει το "καλό καλοκαίρι" - ως βιομηχανική - και μάλιστα (θα΄λεγα πολύ σεμνά) στα βαρέα και ανθυγιεινά (τώρα, ναι, που τα καταργήσανε)

φιλάκια, (είπα, θα σάς δω και τό δικό σας το κλαδί, τό "πότε άκριβώς" αγνοώ, αλλά όλα θα τα καταφέρω)

Wink



170Glen λέει:                      αύγουστος 02 2009 (ώρα:21.03)
 

Ε`ι`βαλλαχ που λένε και οι Τούρκοι γιά το καλό παιδί.....ώστε κρασί η ρομπόλα εεε ε βάλε λοιπόν και`μένα ένα ποτήρι να το πιώ στην υγεία σουWink



171ανώνυμα λέει:                      αύγουστος 02 2009 (ώρα:21.36)
 

χμμμμ....δεν καταλαβαίνω πάλι...και φημίζομαι για το πόσο καλά τα λύνω όλα αυτά τα ιντερνετικά...χμμμχμμμχμμ

έχω γραφτεί 500 φορές (υπερβολές Μπαλόνη) και κάθε που πάω να κάνω σύνδεση, δε με βρίσκει...χμμχμμμχμμχμμ

θα την βρω την άκρη όμως!

α, και διαχείριση προφιλ ούτε μένα μου βγαίνει...Σύκο, λες να φταίνε και οι δικοί μου υαλοκαθαριστήρες; να φταίει που το ψευδώνυμο είναι στα ελληνικά; για να κάνουμε μια δοκιμή ακόμα....επανέρχομαι



173κόκκινο μπαλόνι λέει:                      αύγουστος 02 2009 (ώρα:21.41)
 

μάλλον αυτό ήταν

για δείτε μανδαμ! καλά τώρα;



174χαρη λέει:                      αύγουστος 02 2009 (ώρα:21.48)
 

@Glen έχει μείνει λίγη ρομπόλα όντως, κάτσε και θα φωνάξουμε κι άλλους πότες - ο Σερ (Συκ) πιθανώς έχει κι άλλα μπουκάλια στο κελάρι άλλωστε : κι άμα δεν γιορτάσουμε τώρα τις ταλαιπωρίες που τραβάει με τούτο το μαραφέτι το βλόγιο, πότε θα γιορτάσουμε ; Wink

Στην υγειά όλων τών υπομονετικών λοιπόν !!! Kiss



175κόκκινο μπαλόνι λέει:                      αύγουστος 02 2009 (ώρα:21.56)
 

εεε...άφησα σχολιάκι...για ξεμπλόκαρέ με καλέ!



176χαρη λέει:                      αύγουστος 02 2009 (ώρα:22.00)
 

@Κοκκινομπαλονίτσα τής 21.36` : γλυκό μου κορίτσι δεν ξέρεις πώς τσαντίζομαι που σάς ταλαιπωρώ ... Μήπως δεν βάζεις όταν πας για "σύνδεση" τόν ίδιο κωδικό με τόν οποίο είχες κάνει "εγγραφή" ??? Δεν μπορώ να διανοηθώ άλλη εξήγηση...

Όχι δεν φταίει που τό ψευδώνυμο είναι στα ελληνικά. Και τό δικό μου στα ελληνικά είναι. Η "διαχείριση" θα εμφανιστεί πάνω από τήν φόρμα σχολίου εδώ που γράφεις, μόλις επιστρέψεις άρδην από πετυχημένη "εγγραφή" (update : λάθος : από την "σύνδεση")

Μα το ξέρω κι εγώ ότι είσαι ειδική (άντε και θέλω να σού στείλω και μαίηλ για κείνα που λέγαμε τις προάλλες, να δω πότε ...)

( Cry Embarassed ) ( Kiss )



177χαρη λέει:                      αύγουστος 02 2009 (ώρα:22.11)
 

@κοκκινομπαλονάκι : ΤΕΛΕΙΑ ! ΜΠΡΑΒΟ !! ΚΑΙ ΜΕ ΤΗ ΦΑΤΣΟΥΛΑ στο ΑΒΑΤΑΡ !!!

Αυτο ήτανε ! Laughing Άντε να ξεκολλήσουμε επιτέλους από τα μαύρα γυαλιά ! Cool ΣΕ ΦΙΛΩ (θα στα πω κι αλλού, δεν γλιτώνεις ...) Innocent



178χαρη λέει:                      αύγουστος 02 2009 (ώρα:22.23)
 

@ Κοκκινομπαλονίτσα και όλους : αυτές τις μέρες θα μπει μπροστά και ο μηχανισμός σύνδεσης τού (κάθε) ονόματος με τό (καθε) μπλοκάκι - προς το παρόν (λύσεις εκ τού προχείρου...) έριξα εγώ μερικούς συνδέσμους μέσα στα σχόλια -

σάς φιλώ και σάς ευχαριστώ για τις επισκέψεις και τήν υπομονή ... φεύγω για λίγο τώρα και θα επιστρέψω πάραυτα - να δω τι θα σάς (αισιόδοξη, ε ;) ετοιμάσω για αύριο - κάτι ποιητικό με τριγυρίζει... μέ συγκινήσατε με τό πείσμα σας κιόλας (να μη με βαρεθείτε ακόμα : ούτε και να διαολοστείλετε το έρμο τό μπλοκάκι... - εεε... πόσο πια ν` αντέξει ο άνθρωπος Cry



179συκοφαγος λέει:                      αύγουστος 02 2009 (ώρα:22.27)
 

χικ! [αχ, αυτή ρομπόλα, μανούλα μου] χικ! τώρα ή μεθυσα και βλέπω το αβατάρ μου [χικ] ή κάποιος κάλος, ε... καλός, μιλ παρντό [χικ] , ναι, καλός άνθρωπος μού το φύτεψε!

Αλλά, έπρεπε να τα γράψω λατινστί [χικ, κάτσε να βάλω κι άλλο ένα.... ] για να μου εμφανίσει τα ανεμάφινιστα... [πτου, μεθυσμένος μοιάζω με δυσλεκτικό , χικ χοκ!] ανεμφάνιστα! ναι!

όπα! [ήρθα σε κέφι, ελτσούτινγκουγκ, μάινε φράου]

[μπα, μπαλόνι, εδώ κι σεις; Α, θα σας κεράσω μια ρομπολίνι εσάς.... Είναι φίνα ιταλική ποικλία ,χικ!]

Σας χειροφιλώ, βλογοδέσποινα. [αλλά μη μου κουνάτε το χέρι, δεν μπορώ να ασπαστώ, χικ!]



180χαρη λέει:                      αύγουστος 03 2009 (ώρα:00.17)
 

@Σερ : Τρία Ζήτω και για Σάς !!! Άντε, ξεκολλήσαμε, ησύχασα κιόλας, ότι κάτι επιτέλους λειτουργεί και σ` αυτόν τό βλόγιον !

(Σε ένα μήνα τό πολύ - είπαμε - θα γίνουν όλα όπως στο δικό σας : δλδ απλούστατα και ωραιότατα.) Αλλά προς τό παρόν, μην ξεχνάτε : η εγγραφή σας κρατάει (απ` όσο ξέρω κι από μένα δλδ...) : δεν χρειάζεται να την ξανακάνετε... Απλώς σύνδεση θα ξανακάνετε όταν με το καλό μού ξανάρθετε - λιγότερο ρομπολιασμένος [ για ν` ανταλλάξουμε και καμιά κουβέντα (χωρίς πολλά χικ χικ χικ) κατά τ` άλλα έξοχη η ρομπόλα σας, βάλτε μου κι εμένα λίγη ] ούτε και διαχείριση θα ξανακάνετε - εκτός κι αν αλλάξετε συκοφάγειο πρόσωπο !

Σάς ευχαριστώ διά τήν (χικ χικ χικ) υπομονή και επιμονή σας έως τώρα

και σάς φιλώ σταυρωτά και ολλανδέζικα (άντε και εφτανησιώτικα) Kiss + Smile + Wink



181χαρη λέει:                      αύγουστος 03 2009 (ώρα:00.28)
 

και δεν κουνάω εγώ το χέρι, τό βαπόρι κουνάει χικ



182ανώνυμα λέει:                      αύγουστος 03 2009 (ώρα:01.10)
 

Πωπω λαός... Άργησα και κάηκα (32)

Δεν πέτυχε και η αυθυποβολή... Και έτυχε και σε περίοδο που λείπει σε διακοπές ο Εσκεναζί μεσμεριστής θεραυπευτής μου, πήγε να προσκυνήσει στο Τείχος των Δακρύων Frown

Δοκίμασα νέα εγγραφή... ελπίζω να μην κοστίζει κάτι και μου έρθει τέλος του μήνα κανένα μπουγιουρντί ε; Tongue out

Νέος Τσαλ



183χαρη λέει:                      αύγουστος 03 2009 (ώρα:03.29)
 

Και επειδή τώρα μόλις γύρισα από την βόλτα (τών ξημερωμάτων μου), θέλω να σας πω να πάτε, όσοι δεν πήγατε ήδη (γιατί πήγατε ήδη πολλοί) μια βόλτα από τού Undantag, μόλις μπορέσετε.

Έχει μια έξοχη ανάρτηση για τα "Κατά Ιωάννην" τού Μπαχ, και όχι μόνο : και μάς αποχαιρετά έτσι :

" Είναι τόσο όμορφο να προσπαθεί κανείς να πείσει ότι έτσι είναι – χάριν συζητήσεως και μόνο, μια όμορφη νύχτα της άνοιξης ή του καλοκαιριού, γυρίζοντας σπίτι μέσα απ’ τ’αμπέλια. Έπεα πτερόεντα – και μουσική, εξίσου πτερόεσσα. Αυτή, έμεινε. Στο καλό "

Εγώ τον ευχαρίστησα προσωπικά. Αλλά ήθελα να `χω μια νύξη, τής χαράς που μού `δωσε, και από εδώ.



184χαρη λέει:                      αύγουστος 03 2009 (ώρα:03.42)
 

Τσαλ μου δεν κοστίζει τίποτα, θα τα καταφέρεις !

Και ούτε κάηκες ούτε τίποτα : αύριο με καθαρό κεφάλι (τι έγινε, με τη ρομπόλα πάθαμε όλοι ζημιά σήμερα ; ) θα δεις ότι θα γίνουν καλά τα πάντα. (Πήρα θάρρος σήμερα, μπηκανε και αβατάρια !) Άντε, και στα δικά σου ! Να σε βλέπω θέλω, με την κορώνα (της επανάστασης εννοείται) στο κεφάλι.



185κόκκινο μπαλόνι λέει:                      αύγουστος 03 2009 (ώρα:08.44)
 

μα τι κάνετε;;;

τα πίνατε πάλι;;;

και μετά λένε για μένα κάτι κακιές γλώσσες!

Εγώ χτες το έριξα στην κουλτούρα κατά τις 11:00. Είδα τον Νονό, αλλά άντεξα μέχρι τις 12:30. Άλλη φορά το υπόλοιπο!Wink

Καλημέρα σαςCool



186tsal λέει:                      αύγουστος 03 2009 (ώρα:12.21)
 

Καλημέρα και καλή εβδομάς

Κάτι μου λέει πως αυτή τη φορά η εγγραφή - με το εναλλακτικό ψευδώνυμο ήτο επιτυχημένη.

Αναμένω την ιστορική καταγραφή αυτού του κοσμοϊστορικού γεγονότος

Τσαλ



187χαρη λέει:                      αύγουστος 03 2009 (ώρα:18.40)
 

Γεια σου Κοκκινομπαλονίτσα ! (κωλύομαι να πω Καλημέρα τέτοιαν ώρα, καταλαβαίνεις)

Ήρθες με τα σέα σου και τα μέα σου και με τους συνδέσμους σου σήμερα !

Με τήν ευκαιρία, να πληροφορήσω την ανεπανάληπτη ομήγυρη τών ( ιδικών και ειδικών μου ) φίλων (εδωμέσα) ότι από σήμερα λειτουργούν κι οι σύνδεσμοι !!! όπως θα είδατε οι (πολύ) παρατηρητικές (gender syntax είπαμε)

(εδώ που φτάσαμε πρέπει να τα ανακοινώνουμε αυτά)

Ναι, τα πίναμε χτες που λες, κι ο Συκοφάγος έφερε εκτός από ρομπόλα κι ένα άλλο, πώς το λένε να δεις, κάτι σε πιστολίδι μου θυμίζει, βοστιλίδι ή κάπως έτσι... Kiss

Εγώ - όπου μού ζητηθεί - κάτι σε λικέρ άκουσα κάπου ότι επιθυμούν - θα φέρω αψέντι (είπαμε μού αρέσει τό χρώμα του, μού θυμίζει και βανγκόγκ ) Surprised



188χαρη λέει:                      αύγουστος 03 2009 (ώρα:18.56)
 

@ Tsal : Καλή Εβδομάς επίσης αγαπητό μου Πτηνό τής Εξέγερσης !

Ναι !! Τα καταφέρατε περίφημα (όπως, προσωπικά, δεν είχα και αμφιβολία, εδώ που τα λέμε) Είστε πλέον καταγραμμένος (θυροκολημένος στιγματισμένος ολοκληρωμένος) (ως θαμών τού φτωχού αυτού βλογίου) !!! Βάλτε και άβαταρ όποτε αδειάσετε Wink να βλέπουμε επί της κεφαλής σας και την Κορώνα τής Επανάστασης Kiss

ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΚΑΤΕΓΡΑΦΗ ΚΑΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ - ΚΑΙ ΠΑΛΙ - ΘΑ ΣΑΣ ΔΙΚΑΙΩΣΕΙ Foot in mouth



189συκοφαγος λέει:                      αύγουστος 03 2009 (ώρα:19.25)
 

KαιΧΑΡΗτωμένη μου [το "μου" είναι της συμπαθειας, όχι κτητικό]

με το βοστυλίδι [εψές που τα τσουξα, το `γραφα με γιωτα. Νηφαλιος τώρα ων το ορθρογραφώ] δεν αποκλείεται να ξεκινήσει κανείς και το πιστολίδι. Θα χρειαστεί φυσικά ικανή ποσότητα για κάτι τέτοιο. [όχι μπαρουτιου, πιοτού...]

Ναισκε, συμμετέχω και γω στο να παρωθήσουμε τον Τσαλ να βάλει την κοτρώνα στο κεφάλι του!

Τώρα, αυτό με το πιο κάτω ποστ, χωρεί μεγάλη συζήτηση δια το ειλικρίνες, το αληθινό, κ.ο.κ. στη Τέχνη. Αλλά, γράφεις, θα κάμεις ειδική ανάρτηση, οπότε επιφυλάττομαι.

Απόψε ήλθα ασουρωτος! Είμαι κύριος εγώ! Νόμπιλε!

Σας ασπάζομαι!Laughing



191χαρη λέει:                      αύγουστος 03 2009 (ώρα:20.54)
 

@ Σερ : Καλωσήλθατε (καλά κάνετε τη διευκρίνιση...δεν τα μπορώ τα κτητικά ! )

Νόμπιλε εσείς αγαπητέ ; Μα, φυσικά - είτε σουρωμένος είτε ασούρωτος - Tongue out

Φοβάμαι ότι το βοστυλίδι δεν το δοκίμασα χτες - πρωτίστως έμαθα όμως το όνομά του. Καλή αρχή αυτή...

Σάς φιλώ κι εγώ (αλλά - ερώτησις ακαδημαϊκής φύσεως - γιατί τά στέλνετε δύο-δύο ;;; - Μη φοβαστε τίποτα πλέον Μελωδέ τών Κλαδίων : γραφτήκατε, εισήλθατε, όλα εισπράττονται πλέον κανονικώς εδώMoney mouth (και μια που υφίσταται μοδερατόρισσα + μοδεράτορας (ας όψεται ο τεχνικός και η τεχνική του) μπορώ να σάς γλιτώνω από τον κόπο τον πόνο ή τον φόβο να βλέπετε τον εαυτό σας εις διπλούν - και να νομίζετε κιόλας ότι είστε ήδη μεθυσμένος - ενώ είστε  ακόμη  νηφάλιος Kiss )



192ανώνυμα λέει:                      αύγουστος 03 2009 (ώρα:21.11)
 

"Χρυσή μου" εγώ;;; Καημένε silent, όλα τα έχεις δει πια εδώ μέσα. Αλλά να σε πουν και "ταλαιπωρημένη";;; Τρέχω να γραφτώ ΤΩΡΑ μπας και το σώσουμε το πράγμα (ο silent των 10.16`)



194Glen λέει:                      αύγουστος 03 2009 (ώρα:21.39)
 

Καλησπέρα! Εγώ μία απορία έχω, γιατί αργεί να δημοσιεύση το σχόλιο το σύστημα;;



196χαρη λέει:                      αύγουστος 03 2009 (ώρα:22.39)
 

Χρυσέ μου (Silent) εσύ ήσουν με τήν ωραία μουσική ;;; Πού να το ξέρω η ταλαιπωρημένη, είχα πήξει με τα ανώνυμα (όλων - μέχρι - πολύ - πρότινος) δλδ !!!

Γράψου κανονικά (γιατί τώρα ο σύνδεσμός σου δουλεύει) : Κι ακόμα δεν κατάφερα η τάλαινα (όχι -φ- το αρχικό παρακαλώ) να σού ανταποδώσω τη μουσική... Εσύ στη σκοπιά εκεί, κι εγώ στις σκοπιές εδώ ... σε λίγο θ` αρχίσουμε και το τακ-τακ τού θεοδωρακείου άσματος Surprised Kiss

φιλάκια

(έλυσες το πρόβλημα χτες με την taxi-kai-ithikh ? ) (θάρθω από κει να δω - μια στιγμή πέρασα σήμερα αλλά δεν άφησα ίχνη...)



197χαρη λέει:                      αύγουστος 03 2009 (ώρα:22.51)
 

@Glen καλή σου σπέρα !

Αυτή την απορία εξέφρασα κι εγώ στον Τεχνικό (Μου), αλλά η απάντησις την οποία έλαβα ήτο τόσον (καλλι)τεχνική που αδυνατώ να την επαναλάβω Sealed

Με λίγα λόγια υπάρχει μοδεράτορας (δλδ μοδερατόρισσα) (δλδ εγώ) (ως moderator) εδωμέσα, που πρέπει να εγκρίνει πρώτα τα σχόλια δια λόγους λέει επιπροσθέτου ασφαλείας (το εκφράζω συνοπτικώς) (στο μέλλον μάλλον θα εκλείψει)...

Να`σαι καλά που `ρχεσαι, λίγη υπομονή μόνο (τό υπερ-ασφαλίτικον σύστημα υφίσταται και αλλού, αλλά κι εμένα μ` εκνευρίζει... Άσε που δεν μπορώ και να το σκάσω και μια ωρίτσα και να σάς αφήσω μόνες σας (και μόνους, εννοείται) (βρε αδερφέ) να κάνετε παιχνίδι : βρε καλέ μου, βρε χρυσέ μου (λέω εγώ - προς τον ερωτευμένον μετά ωραίας κλπ, είπαμε, Τεχνοκράτην : τίποτα αυτός, εκεί : στύλος ακλόνητος αυτός - στήλη άλατος εγώ)

φιλάκια Innocent



201ανώνυμα λέει:                      αύγουστος 04 2009 (ώρα:19.49)
 

Καλησπέρα. Πολύ μου άρεσε το ποίημα του Πάουντ. Wink

Καλό μήνα, Χάρη ! Smile

Ρενάτα (καλού κακού)



203χαρη λέει:                      αύγουστος 04 2009 (ώρα:20.46)
 

Καλώς την και Καλό της Μήνα ! Χαίρομαι που σού άρεσε... (είναι από τις δοκιμές που έκανε κάποτε να μιμηθεί τα γιαπωνέζικα - χαϊ-κάϊ τά λέγαμε κάποτε, χάϊ-κου τα λέμε τώρα...)

Ρενατάκι έχεις γραφτεί κανονικά, τό ξέρω (κι αυτό δεν χρειάζεται να το ξανακάνεις). Απλώς η προσωρινή αναποδιά εδωμέσα είναι ότι κάθε φορά που μέ επισκέφτεσαι πρέπει να πατάς τήν "σύνδεση" και να βάζεις ό,τι ζητάει (δλδ μόνο όνομα-κωδικό)

Μόλις γυρίσει ο τεχνικός από τα μπάνια του σ` είκοσι μερούλες ελπίζω, θα τα κάνει όλα απλά όπως και στο δικό σου σπίτι ! Υπομονή (κι εσύ κι όλοι μας...)

φιλάκια Smile Kiss



206ανώνυμα λέει:                      αύγουστος 05 2009 (ώρα:15.15)
 

Χάρη, θα περιμένω λοιπόν! :) Μια βοήθεια για το άβαταρ θα την ήθελα. ;)


"Χαζοθεία" Kiss



208χαρη λέει:                      αύγουστος 05 2009 (ώρα:17.20)
 

@Ρενάτα (;) (υποθέτω, λόγω χρώματος - γιατί το "χαζοθεία" ευτυχώς δεν μού λέει τίποτα) (νά που κάνουν κι ένα καλό τα πολλά χρώματα εδωμέσα !) : Εν πάση περιπτώσει, (όποια κι αν είσαι "ανώνυμα" τής ώρας 15.15), αν κάνεις πρώτα "εγγραφή" κανονικά, μετά σού ζητάει (γμτ) και "σύνδεση" : Αφού ταλαιπωρηθείς τόσο (σε είκοσι μερούλες η ταλαιπωρία είπαμε θα είναι μια δυσάρεστη απλώς ανάμνηση ...) και επανέλθης εδώ στην φόρμα σχολίων, θα δεις αποπάνω να έχει ξεφυτρώσει η (σατανική) έκφραση "διαχείριση προφίλ" : την πατάς, και βλέπεις τι σού ζητάει για να βάλεις το άβατάρ σου [ λέει "αναζήτηση", έχεις την εικονίτσα έτοιμη σ` έναν φάκελο στο αρχείο σου, την μαρκάρεις, και την βάζεις ("υποβολή") ]

Άντε κουράγιο, και σ` ευχαριστώ για την επίσκεψη καλό μου κορίτσι !

Kiss



220renata λέει:                      αύγουστος 06 2009 (ώρα:23.31)
 

Κάνω υπομονή λοιπόν! Σωστά μάντεψες, Χάρη. Εγώ είμαι η χαζοθεία, που το διαλαλώ παντού! Wink

ρενάτα



221renata λέει:                      αύγουστος 06 2009 (ώρα:23.33)
 

Θα σου σύατηνα να βάλεις δυνατότητα παρακολούθησης των δημοσιεύσεών σου μέσω rss feed όπως και στα σχόλια για να μπορούμε ακόμα πιο εύκολα να σε "παρακολουθούμε"! Smile

ρενάτα



222χαρη λέει:                      αύγουστος 06 2009 (ώρα:23.37)
 

@Ρενατάκι : και rss feed και άλλα πολλά σε είκοσι-εικοσπέντε μερες το πολύ !



227Talisker λέει:                      αύγουστος 07 2009 (ώρα:22.38)
 

Ωραια !!

και τωρα που ανοιξα το σωστο συρταρι

εχω ξεχασει τον κωδικο μου!

υπεροχα!@!#@!@##@!



228χαρη λέει:                      αύγουστος 07 2009 (ώρα:23.39)
 

@ (ανωτέρω Ανώνυμην)

Εάν εμάντεψα καλά το πορφυρόν ύφος τής Πορφυροτάτης, έλαβα το θάρρος να βάλω εγώ το Όνομα ! (Ώς εκεί δικαιούμαι...)

Δια τα υπόλοιπα - εξόσων και εγώ έχω καταλάβει - μπορείτε να ξανακάνετε "εγγραφή" και μετά "σύνδεση" και μετά "διαχείριση προφίλ"

(ουφφφφφφ)

(πφφφφφφφ)

(άλλες δουλειές δεν είχαμε...)

(κατανοώ απολύτως), αλλά (απ` ό,τι και εγώ η πτωχή τώ πνεύματι κατενόησα) κάπως έτσι μπορείτε ν` αλλάξετε κωδικό, και αυτή τη φορά γράψτε τον κάπου, να τον θυμηθείτε άμα ξανάρθετε) [ άλλη λύση βέβαια είναι :

1ον : να μην ξανάρθετε για είκοσι μέρες, έως ότου, τεχνικού επιστρέφοντος, όλα να απλοποιηθούν, ως μοί υποσχέθηκε

2ον : να μού δίνετε (και δεν σάς είναι δύσκολο) στοιχεία τού ανεπανάληπτου ύφους σας,

ή (3ον) : να γράφετε το όνομά Σας από κάτω - απλώς δεν θα`χει λίνκι (χυδαϊστί) τότε, αλλά υποψιάζομαι ελαφρώς ότι Σκασίλα σας...]

(αν έπεσα έξω στο ύφος, διορθώστε με χριστιανη/οι/έ)

Innocent



232Talisker λέει:                      αύγουστος 08 2009 (ώρα:14.39)
 

lol

Xaris????

δεν ειχε εμφανιστει το σχολιο μου

-αφου!!!

μετα πως εμφανισθηκε??????

Θελω το τηλεφωνο του τεχνικου τ ω ρ α

-να απολυθει

-να δικασθει

και να καταδικασθει

εις τριεδρον τουφεκισμο που φευγει διακοπες και αφηνει ατελειωτες εργασιες ??

μα που ζουμε??

Χαρις??? εχω μια τρομαχτικη εντυπωση....

ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑΓΚΗΣ????

ΠΦ

παντως εγω για να του τη σπασω του μπλοκερ που σας βγαζει τελευταια και ημιθανη στο μπλοκ ρολ

σας εβαλα καδρο για να σας βρισκω πιο ευκολα..

μονο που σκεφτομαι να αλλαξω το λινκ και να παραπεμπει το εικονιδιο εδω!

Τι πως θα το αλλαξω Χαρις??

μονη μου φυσικα!

Αλλωστε τον δικο μου τεχνικο (τον μιστερ Σπαι ) τον εχω ριξει στους κροκοδειλους προ αμνημονευτων γιατι εβρισκε

βαρια τη χρυση μου μπορντουρα!

-πφφφ Αντρες!

-σας φιλω αγαπητη!Smile



233Talisker λέει:                      αύγουστος 08 2009 (ώρα:14.54)
 

πφφφφφφφφφφφφφφφφφφφ

και που ειναι τωρα το σχολιο μου!?Innocent

μα καλα χαθηκε ενα μπλοκ απλο λιτο διαυγες κατανοητο γ ρ η γ ο ρ ο ????

το μονο που με εξιταρει ειναι οτι μπορω να κανω τα γραμματα μου κοκκινα πλαγια ρομανς οπως τον παλιο καλο καιρο στα φορα

-αλλα δεν εχω υ π ο μ ο ν η

τεσπα για ολα με παρηγορει η πληθωρικη σας παρουσια

Χαρις

επισης τωρα που το θυμηθηκα το Αγγελοπουλικο σχολιο σας ηταν εμπεριστατωμενο καταπληκτικο

(αλλα σιγα μη το παραδεχομουν:::)))

τοσο που δεν μπηκα στην διαδικασια καν να διαφωνησω

λεγοντας πως εναν δημιουργο πρεπει να τον κρινουμε για το εργο του και οχι για το κακιστο του χαρακτηρα του

Ειχατε τοσο καλα τοποθετηθει αγαπητη που πηγα πασο!

(αλλα σιγα μην το παραδεχομουν:)χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

χ(αγαπητο σχολιο το καλο που σου θελω φτασε στον προορισμο σου γιατι θα γινει χαμος)!!!



235χαρη λέει:                      αύγουστος 08 2009 (ώρα:20.04)
 

Λατρευτη, αυτο με τις υποκλισεις να το σταματησουμε ??

διοτι σε λιγο θα πρεπει να αλλαξω καλαμι και να παρω μεγαλυτερο νουμερο ???

Αλλωστε θα πρεπει να τις αρχισω κι εγω καθοτι ειστε κατα Τσαλ και Συκ μεγαλοΧαρις (και ειμαι ακομα πιασμενη απο το power plateFrown

Αυτο που με φοβιζει ειναι ο εθισμος και η αναταγωνιστικοτις. Καιρος ειναι να αρχιζω να ζητω απο τον μιστερ Spy παρομοιο μπλοκ..!!!ξερετε τι θα μου πει?

-Τι μαλακια σκεφτηκατε παλι Μεγαλειοτατη το κερατο μου μεσα??Αυτα τα λεει για να με αποπαρει να μη ζηταω πολλα αλλα φευ -εμπλεξε!

Σας εχω προσθεσει και στο μπλοκ ρολ αλλα σας βγαζει τελευταια των παντων γιατι δεν ειστε στο μπλοκερ. Οσο για το μπανερ χαρα μου! Ειναι να μην συμπαθησω εγωSmile

Τελος πειτε του τεχνικου σας οτι οταν κανω λαθος και παταω ντελιτ κολλαειιιιιιιιιιιι

-διαφορετικα πρεπει να σκεφτουμε εναν αργο και βασανιστικο θανατο!!



236Talisker λέει:                      αύγουστος 08 2009 (ώρα:21.56)
 

Λατρευτη, αυτο με τις υποκλισεις να το σταματησουμε ??

διοτι σε λιγο θα πρεπει να αλλαξω καλαμι και να παρω μεγαλυτερο νουμερο ???

Αλλωστε θα πρεπει να τις αρχισω κι εγω καθοτι ειστε κατα Τσαλ και Συκ  μεγαλοΧαρις (και ειμαι ακομα πιασμενη απο το power plateFrown

Αυτο που με φοβιζει ειναι ο εθισμος και η αναταγωνιστικοτις. Καιρος ειναι να αρχιζω να ζητω απο τον μιστερ Spy παρομοιο μπλοκ..!!!ξερετε τι θα μου πει?

-Τι μαλακια σκεφτηκατε παλι Μεγαλειοτατη το κερατο μου μεσα??Αυτα τα λεει για να με αποπαρει να μη ζηταω πολλα αλλα φευ -εμπλεξε!

Σας εχω προσθεσει και στο μπλοκ ρολ αλλα σας βγαζει τελευταια των παντων γιατι δεν ειστε στο μπλοκερ. Οσο για το μπανερ χαρα μου! Ειναι να μην συμπαθησω εγωSmile

Τελος πειτε του τεχνικου σας οτι οταν κανω λαθος και παταω ντελιτ κολλαειιιιιιιιιιιι

-διαφορετικα πρεπει να σκεφτουμε εναν αργο και βασανιστικο θανατο!!



238χαρη λέει:                      αύγουστος 09 2009 (ώρα:00.12)
 

Σόρι η Υψηλότης Σας (ε, δεν μπορώ ν` αλλάξω απότομα και ιδίωμα, τις υποκλίσεις νταξ, θα κοιτάξ να τις φραξ) αλλά άργησα να ξανάρθω διότι ήμουν στα Πτηνά σαπέρ (- σακάτ - σαπάν) - και κάτι μηχανευόμουνα - η πτωχή)

Αυτός ο Spy (σας) δεν είναι τόσο ευγενής όσο ο δικός (μου) Μού φαίνεται, και πώς μιλάει έτσι ; Ενώ, ο Εμός, λέει απλώς : Νταξ μωρέ να γυρίσω από τα μπάνια, κι Όλα θα γίνουνε - είδες διαφορά ήθους Τάλι μου ; (Νομίζω πως έφυγε τελικά (ε, τον έπρηξα λίγο κι εγώ) μόλις σήμερα κι έτσι κάτι ψιλά πουχανε απομείνει...θα μείνουν κι αυτά, μαζί με τά άλλα (τα χοντρά) ως έχουν (ανάποδα) για είκοσι μέρες ακόμα) (να δούμε αυτές οι είκοσι μέρες πόσο θα κρατήσουνε ... ) - κι έτσι δεν μπορώ να διαφωτιστώ και να Σε φωτίσω κι εσένα επί τού σβησίματος. (Τί ντελίτ είν` αυτό, επί τού σατανικού σας μηχανήματος Τάλις μου (έχουμε μάλλον το ίδιο) ή εδώ, παρακάτω, το "σβήσιμο" ; - αυτό μην το πατάτε συχνά διότι τα σβήνει ΟΛΑ.)

Για την σειρά επί τού μπλογκρόλ Σας, μη νοιάζεστε χρυσή μου (είπαμε, απλό κίτρινο εγώ), τα ξέρω, δεν είμαι άλλωστε Εγώ τών ιεραρχήσεων και προτεραιοτήτων - άλλα Μάς νοιάζουν εμάς, σωστά ; (Ε, το κεφαλογράμματο τής μεγαλειότητος να μην το αποπάρουμε ακόμα, να`χουμε και κάτι παραμυθητικό να πορευόμαστε)

Ταύτα και Σάς φιλώ πολύ Επί τού Παρόντος -

Smile



245Talisker λέει:                      αύγουστος 09 2009 (ώρα:11.51)
 

Ναι αλλα εσεις δεν του ζητησατε μπλοκ με στεμμα και φτερα!!!

-Ηρωας ειναι σας λεω!!Smile

Καλημεριζω και χαιρετω διοτι φευγουμε εις ολοημερον κρουαζιερα (γεγονος!)

Θα σας ψαξω αμα τη επιστροφη τις μικρες ωρες διοτι στοιχηματιζω ολα μου τα λατιφουντια

οτι κοιμαστε του καλου καιρου!!!χχχχχχχ

εναγκαλισμος μετα φιλιου (δεξια πανταSmile)

-Η Τρισμεγιστη!



246χαρη λέει:                      αύγουστος 09 2009 (ώρα:17.38)
 

Εύχομαι Τρισμέγιστη όντως να είναι και η Κρουαζιέρα ...

(στέμμα και φτερά απαραιτήτως μέσα Kiss - αυτό δα έλειπε - ) επέρασα και από τα μέρη Σας χτες βράδυ αργά και Εγώ, και κάτι άφησα αν καλώς ενθυμούμαι, περί τής Μουσικής Σας, ήτις πολύ μέ διασκεδάζει (ελλείψει Εμένα - προς το παρόν - κρουαζιέρας) και Με χαροποιεί

Πολύ καλά να περάσετε, και να ενσκήψετε Όποτε θέλετε

(ναι, τα λατιφούντια ορθώς εμίλησαν, κοιμόμουν βεβαίως ακόμα - αγρίως -- )

φιλιά, εναγκαλισμοί, δείτε τη θάλασσα και για μένα...



264Talisker λέει:                      αύγουστος 11 2009 (ώρα:11.53)
 

Πανμεγιστη ΜεγαληΧαρη

τι να σας πω τωρα..

αφηνω μια καλημερα ελπιζω να τη διετε ως το απογευμα

και να πειτε αυτου του μελλοθανατου να κανει κατι να με ειδοποιει το τζι μεηλ οταν απαντατε σε σχολια

διοτι αν εχει θαλασσα , σερνεται η συνδεση και περνας και ψιλουπαρξιακο Κυριακατικα

δεν εχεις και πολυ

απο κεινο ..το πως το λενε ..

το υπομονη!

φφφφ



266χαρη λέει:                      αύγουστος 11 2009 (ώρα:18.32)
 

Πορφυροτάτη, όντως, όπως και βλέπετε, απόγευμα τή βλέπω ...

(πάλι ανώνυμα μού μπήκατε, αλλά το διορθώνω εγώ αμέσως όπως βλεπετε, λόγω μεγίστου ύφους Innocent )

Θα τού τα πω, (τού τα `χω πει ήδη), και θα τα ξαναπώ τού μελλοθάνατου, αλλά την έκανε προς θάλασσα μεριά, τώρα - οπότε - αναγκαστικά - υπομονή Yell

Περάσατε καλά Υμείς ; (το εύχομαι και - περίπου - το γνωρίζω ) : Μπορεί να μην περάσει εξαιρετικά η εξαιρετική Μεγαλειότης Σας ;

φιλώ, όπως γνωρίζετε, και τα λοιπά Kiss



272Talisker λέει:                      αύγουστος 13 2009 (ώρα:00.26)
 

τεστ

τεστ

χμμμ μμμμμμμμ

δεν κολαει και τοσο θαρρω!

λαθος ! κολλαει αλλα οχι και τοσο ...χχχχχχχχχχχχχ

παλι καλα!

καληνυχτα κεχαριτωμενη Χαρη!!!!!:)



273χαρη λέει:                      αύγουστος 13 2009 (ώρα:01.32)
 

δηλαδή δεν λέω με γεια ακόμα πορφυροτάτη ...



327Talisker λέει:                      αύγουστος 20 2009 (ώρα:13.47)
 

Δεν μου λετε Χαρις ????

μεχρι ποτε θα ειστε με αυτη την αναρτηση???

δεν εχετε σκοπο να αλλαξετε???

(χμμ οσο γραφω τρεχει ασυστολα η γραμματοσειρα μου αρα δεν κολλαει

βλεπω να γλυτωνει τον αποκεφαλισμο ο τεχνικος σαςSmile

τι ελεγα α ναι!

Η εδω Μεγαλειοτητα λοιπον Χαρις του βασιλειου της Δανιμαρκιας

(μαλιστα οταν παταω ντελιτ κολαει)

εχει παθει ραιτερ μπλοκ

δεν μπορει να γραψει τιποτα

δεν σκεφτεται να ανεβασει τιποτα δενε χει ερισμα για τιποτα

σιχαινετα τα μακροσυρτα αυγουστιατικα βραδια

και αναπολει τον χειμωνα

στο εκει βασιλειο μεγαλοΧαρη πως ειστε ??

σας παρακολουθω στις κρασοκατανυξεις αλλα εμπιστευομαι την αβροτητα και τον αριστοκρατισμο του σερ Συκοφαγου

ετσι κοιμαμαι οπως ειπαμε νωρις και το πρωι σας διαβαζω..

κι ωσαν αναποδος χρονος δεκατρεις μηνες πολυ φοβαμαι οτι το χειμωνα που θα πρεπει να κοιμαμαι νωρις λογω δουλειας παλι θαξενυχταω

αν μη τι αλλο εχω τσεκαρει απο τωρα το τραπεζι σας

ΩΩ μα φυσικα Χαρις ξερω ποιο ειναι ...

μονο ενα τραπεζι στο μπαρ εχει απο πανω πινακα του Λωτρεκ..

εκει τα πινετε αλλα δεν θα το πουθενα!!

(να θυμηθω να πω πως εναν Τουλουζ ανεβασαν τα πουλια σε μια αναρτηση ολο ηθελα να το πω κι ολο το ξεχνουσα..)

πφφφφφφφ

φιλια χαριτωμενη μου Χαρις!



328χαρη λέει:                      αύγουστος 20 2009 (ώρα:17.43)
 

Πορφυρότατη Τάλις (μου) !

σάς καταλαβαίνω απολύτως, αν και εγώ αγαπώ το καλοκαίρι

(μολονότι δεν αγαπώ να μένω εδώ τό καλοκαίριFrown )

κάνετε ό,τι καταλαβαίνετε, εγώ σάς επισκέπτομαι σιωπηλώς, επισκέπτομαι και το τραίνο με την madame Putli, πίνω κι ένα ποτήρι malt (όταν δεν υπάρχει ρομπόλα) για σάς, αν και ο Σερ μού είπε ότι προτιμάτε ένα ποτό (περίεργο) που δεν το ξέρω Surprised

(το τραπέζι μου έχει πίνακες όντως, καλά καταλάβατε...)

εσείς ξέρετε καλύτερα από τον καθένα ότι δεν πρέπει να γράφει κανείς όταν δεν μπορεί, δεν θέλει, ή κολλάει το ντηλήτ (Sealed)

(αλλά εγώ έχω ανεβάσει και άλλα, μόνο που λείπει ο τεχνικός (ακόμαYell) να τού πω να μού τα φέρει τούμπα... ώστε να τά βλέπετε αμέσως...και να μην χρειάζεται να πάρετε την κατηφόρα (Μεγαλειότης την Κατηφόρα : Θου κύριε)

(Ιδιαιτέρως σάς ευχαριστώ όμως που μού ρίχνετε ματιά ... ιδίως πρωινή...αυτό το παίρνω ως κοπλιμέντο KissCool )

Πολλά Πορφυρά Φιλιά

(υγ : απορία (για να "κανονίσω επιπλέον" τον τεχνικό, αυτή) : πέστε μου Σάς παρακαλώ : μπήκατε μήπως "ανώνυμα" σήμερα ;)SurprisedYell

(αν όχι, καταλαβαίνετε δουλειές που τον περιμένουν επιπλέον όταν γυρίσει από τας τσεχίας...)



329Talisker λέει:                      αύγουστος 20 2009 (ώρα:19.34)
 

στας Τσεχιας ειναι ο τεχνικος??

με ενα καλο σε κολωνατα του δινω χαρη παντως χαρις μου!

Μπαινω απο μονη μου

δεν ξερω τι με βγαζει μπαινω γραφω βγαινω

δεν κανω τιποτα δεν λογκαρω δηλ

ειναι καλο τωρα αυτο????

επισης τι εννοειται ???

αν παω παρακατω θα δω νεες αναρτησεις???

μηπως ο αναποδος χρονος δεκατρεις μηνες ειναι η αφεντια σας και αδικως εχω ονομα ενω εσεις εχετε τη χαρη???????

θα παω να δω!!!



330χαρη λέει:                      αύγουστος 20 2009 (ώρα:22.22)
 

Πορφυρότατη ασφαλώς και θα δείτε νέα αν ροβολήσει η Υψηλότητά σας στα Χαμηλότερα ... !

ανάποδος χρόνος, λέει...

τώρα έτσι πέστε μου, ότι μπαίνετε χωρίς σύνδεση, μην τον σφάξω τον κακομοίρη Innocent



333Talisker λέει:                      αύγουστος 21 2009 (ώρα:22.42)
 

ΧΑΡΙΣ

κανετε πλακα ετσι??

δηλ σε αυτο το μπλοκ οι νεες αναρτησεις ειναι προς τα κατω ???

γι αυτο εχουμε κανει μονες εδω ραμαζανι???

απιστευτο!

ΚΑΙ Ω ΝΑΙ ΜΠΑΙΝΩ ΧΩΡΙΣ ΣΥΝΔΕΣΗ

σιγα μην εκανα καθε φορα λογκιν λογκαουτ..

ομως εχω δωροδοκησει τους φρουρους και μαλλον λογκαρω αυτοματα..

-αλλα δεν σα το λεωSmile



337χαρη λέει:                      αύγουστος 22 2009 (ώρα:02.36)
 

δεν λογκάρετε αυτόματα, Πορφυρότατη, εγώ σάς λογκάρω

(έχω αυτή τη δυνατότητα, αν εσείς έχετε τόσο στυλ ώστε να καταλαβαίνω από το ύφος ποια είστε...) Ας είναι, είχα μια πολύ κουραστική μέρα σήμερα (αν και ευχάριστη), και δεν μπορώ να σάς εξηγήσω περισσότερα τέτοια ώρα... κοιμάμαι όρθια... ή μάλλον κοιμαμαι καθιστή, αλλά μάλλον πρέπει να το πάω και πιο οριζόντια ... Ες αύριον...Innocent

φιλάκιαKiss



354χαρη λέει:                      σεπτέμβριος 01 2009 (ώρα:20.29)
 

@Ανώνυμο που στέλνει "σχόλια" μόνο με λίνκ χωρίς κείμενο : αγαπητέ ή αγαπητή, μάλλον κάτι δεν κάνεις καλά : προσπάθησε να κάνεις πρώτα "εγγραφή" και μετά και "σύνδεση", για να μπορέσουμε να συνεννοηθούμε ... Όλα θα γίνουν πιο εύκολα μια απ` αυτές τις μέρες, αλλά αν θέλεις να δημοσιέψω τώρα τα λινκ άνευ κειμένου που στέλνεις, πρέπει ναχω μια ελάχιστη εξασφάλιση από σπαμ, ο τεχνικός (μου) επιμένει - ελπίζω να καταλαβαίνεις...






επιστροφή στην αρχική σελίδα



υπάρχει και άλλος τόπος
όμως

 

τείχη τοίχοι τύχη : εισαγωγικά

 

 

αθώα λευκά χαρτιά

εκτός από τά κείμενα άλλων που θα μπορείτε να διαβάζετε εδώ (και τά οποία είναι (είμαι βέβαιη) παντός καιρού) τά δικά μου γραφτά πάρτε τα σαν ημερολόγιο που θα απωθεί ηπίως τήν επιμελή αποθέωση τής επικαιρότητας (όσο για τό κοπυράϊτ, τόσο σ' εκείνα όσο και στις μεταφράσεις μου, που – κατά καιρούς – θα σάς παραθέτω, μού ανήκει βέβαια) αλλά
αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορείτε να τά αναπαράγετε αν θέλετε (φτάνει να αναφέρετε τήν πηγή – απλά και συνηθισμένα πράγματα που λέμε) *
(οι φωτογραφίες επίσης θαν' δικές μου αν σάς τό πω  – αλλά πολλές άλλες φωτογραφίες, πίνακες, σχέδια και γκραβούρες, αν δεν σάς πω κάτι άλλο, θα είναι από κάποια σελίδα ιντερνετική – και, φυσικά, όπου βρίσκω τό όνομα τού δημιουργού τό αναφέρω)



 

μπορείτε επίσης να δείτε (αν έχετε διάθεση μόνο για πεζογραφία) (και για λίγα ίσως πράγματα παραπάνω για μένα) τήν ιστοσελίδα μου  απολίτιστες τέχνες : εκεί είναι και εκτενέστατα τμήματα από τά (εκδομένα και ανέκδοτα) μυθιστορήματα που έχω μέχρι τώρα ετοιμάσει για εδώ  ^ < > # + = και θα ακολουθήσουνε, θέλω να ελπίζω σύντομα, και τά (ακόμα πιο) εκτενή τους κείμενα (ολόκληρα) : σκοπεύω να εκδόσω τά πάντα εναερίως δηλαδή στο ιντερνέτ



*
(επ' αυτού να θεωρώ ότι θα θεωρήσετε αυτονόητα τά όσα γράφει τό εξαιρετικό μπλοκάκι τής L' Enfant de la Haute Mer για τούς όρους αναδημοσίευσης)
και να συμπληρώσω ότι δεν είναι αξιοπρεπές να κλέβει κανείς άλλους, όταν έχει έναν εαυτό απ' τόν οποίο μπορεί να κλέψει ελεύθερα – και μην υποτιμάτε τή δημιουργικότητά σας : όσοι τό 'καναν τιμωρήθηκαν και τούς είδαμε να ασχημαίνουν.

© ο πίνακας τού τίτλου : david hockney : Not Very Big Blue Balls (λεπτομέρεια), 1991, oil on canvas (98,10 x 128,60 cm), η μαυρόασπρη φωτογραφία δικιά μου (δηλαδή τής γάτας μου) (τήν εποχή που δεν υπήρχανε ακόμα τά λαπτόπ) © ο πίνακας στο μπάνερ για τήν ιστοσελίδα με τά βιβλία μου (λεπτομέρεια) : δικός μου, 1989  ©  τό χαρακτικό με τούς κρεμασμένους : από τήν 1η έκδοση τών ποιημάτων τού françois villon, παρίσι 1489  ©

 

και τό άπειρο να συμφιλιωθούμε

giordano bruno stiftung / emily brontë
herbert marcuse / γιάννης ξενάκης
tom waits και david bowie
happy few / stachtes / silentcrossing
talisker μαύρη / talisker πορφυρή /
ροΐδης
αγριμολόγος / gatouleas / κελαηδίσματα
post.scriptum.inter - action και ο άλλος ρο
undantag και omadeon και ρενάτα
μπαλόνι κόκκινο / head-charge / κατερίνα
l' enfant de la haute mer και γιώργος μίχος
ο δρόμος με τίς φάμπρικες
/ geographies
έγκλημα και τιμωρία / tsironakos

φώτης τερζάκης / the act of touching
no budget / futura
maya's life / maya's playground
positive atheism και jane austen
heinrich von kleist / gregory markopoulos
emily dickinson ή walther von der
vogelweide

κι άλλα πολλά μπλοκάκια και σελίδες
και όχι μόνο για τή
γλώσσα και λοιπά
που θα τά πούμε εν καιρώ στις από
δίπλα
αριστερά πολυλογίες

 

 

τά εκδομένα μου βιβλία :

συνεργασίες :

 
από εκατό δρόμουs

χαρη λέει στο: 12 τό εγώ είναι άλλη :
ανώνυμα λέει στο: 12 τό εγώ είναι άλλη :
χαρη λέει στο: 21 : επιτάφια μπλουζ τού ιωάννη σεβαστιανού
Aikaterini Tempeli λέει στο: 21 : επιτάφια μπλουζ τού ιωάννη σεβαστιανού
Aikaterini Tempeli λέει στο: 21 : επιτάφια μπλουζ τού ιωάννη σεβαστιανού
χαρη λέει στο: 2 τείχη τοίχοι τύχη
ανώνυμα λέει στο: 2 τείχη τοίχοι τύχη
χαρη λέει στο: 21 : επιτάφια μπλουζ τού ιωάννη σεβαστιανού
undantag λέει στο: 21 : επιτάφια μπλουζ τού ιωάννη σεβαστιανού
χαρη λέει στο: 8 μια ωραία μαργαρίτα εις τά δάση μια φορά ... ...
Aikaterini Tempeli λέει στο: 8 μια ωραία μαργαρίτα εις τά δάση μια φορά ... ...
χαρη λέει στο: 20 choderlos de laclos : ... τό παράδοξο ως αφετηρία τής αλήθειας
gatouleas λέει στο: 20 choderlos de laclos : ... τό παράδοξο ως αφετηρία τής αλήθειας
χαρη λέει στο: 20 choderlos de laclos : ... τό παράδοξο ως αφετηρία τής αλήθειας
Aikaterini Tempeli λέει στο: 20 choderlos de laclos : ... τό παράδοξο ως αφετηρία τής αλήθειας
χαρη λέει στο: 20 choderlos de laclos : ... τό παράδοξο ως αφετηρία τής αλήθειας
tsal λέει στο: 20 choderlos de laclos : ... τό παράδοξο ως αφετηρία τής αλήθειας
χαρη λέει στο: 19 ευχές με (τίς) ευκαιρίες...
ανώνυμα λέει στο: 19 ευχές με (τίς) ευκαιρίες...
ανώνυμα λέει στο: 19 ευχές με (τίς) ευκαιρίες...
κόκκινο μπαλόνι λέει στο: 19 ευχές με (τίς) ευκαιρίες...
ανώνυμα λέει στο: 19 ευχές με (τίς) ευκαιρίες...
head charge λέει στο: 19 ευχές με (τίς) ευκαιρίες...
χαρη λέει στο: 19 ευχές με (τίς) ευκαιρίες...
head charge λέει στο: 19 ευχές με (τίς) ευκαιρίες...
head charge λέει στο: 19 ευχές με (τίς) ευκαιρίες...
χαρη λέει στο: 19 ευχές με (τίς) ευκαιρίες...
Post.Scriptum.Inter-Action. λέει στο: 19 ευχές με (τίς) ευκαιρίες...
χαρη λέει στο: 19 ευχές με (τίς) ευκαιρίες...
Post.Scriptum.Inter-Action. λέει στο: 19 ευχές με (τίς) ευκαιρίες...




αρχείο



νοέμβριος 2012(2)

21 : επιτάφια μπλουζ τού ιωάννη σεβαστιανού
9 σαβουάρ βιβρ

φεβρουάριος 2010(1)

20 choderlos de laclos : ... τό παράδοξο ως αφετηρία τής αλήθειας

δεκέμβριος 2009(2)

12 τό εγώ είναι άλλη :
19 ευχές με (τίς) ευκαιρίες...

νοέμβριος 2009(3)

γ υποκριτικό διάλειμμα
17 γλωσσικά
18 gottfried von strassburg

οκτώβριος 2009(2)

15 american stories (θετικισμός και πολυλογίες)
16 οι γάμοι

σεπτέμβριος 2009(2)

13 περί βιβλίων
14 υπό ξένην σημαία

αύγουστος 2009(8)

α β γ : γραψίματα και σχόλια
5 περί ψεμμάτων (συνέχεια) : καβάφης
6 καβάφης / περί έρωτος
7 γιατί η βία είναι μία αηδία
8 μια ωραία μαργαρίτα εις τά δάση μια φορά ... ...
β γενικές δοκιμές : απόπειρα μεταφοράς t. s. e.
10 τό θηρίο στο χαλί
11 περί αναρχίας ...

ιούλιος 2009(5)

1 χαρισμένα (και αντί εισαγωγής)
2 τείχη τοίχοι τύχη
3 τό χαλί τών επικαίρων
α διάλειμμα για τό μπλουζ τού πρίγκηπα
4 η τέχνη τής πολιτικής ψευδολογίας






άλλοι σύνδεσμοι









           Site Meter